PCC Budapest operated by Kávé Profi Kft
+36 70 431 74 88
info@juraprofi.hu

Szerviz

Professzionális aftersales és szerviz

 
A JURA átfogó megoldást nyújt a vásárlóinak a meghatalmazott szervizközpontjain keresztül. A professzionális készülék esetében helyszíni szervizelés is lehetséges. Dolgozóink a szerviz- vonal végén örömmel segítenek bármilyen kérdéssel a karbantartással, a beállítási lehetőségekkel vagy más problémákkal kapcsolatban. Gyakran kollégáink telefonon is el tudják magyarázni a megoldást a vásárlóknak, így végül nincs szükség a kávégép szervizbe szállítására.
 
Igény esetén szívesen adunk ajánlatot szervizelésre, karbantartási megállapodásra vagy üzemeltetésre. Sőt, a JURA akár biztosítja a gépe el- és visszaszállítását vagy cseregépet.
 

Helpline

+36 70 431 74 88

 

Professzionális Értékmegőrzés - Professional Value Protection

 
A Professzionális-vonal vásárlói most egy új, exkluzív szerviz koncepció előnyét élvezhetik, ami megfelel a JURA magas minőségi követelményeinek. Az “átfogó szerviz csomag” garantálja a megfelelő teljesítményt, és megőrzi a készülék értékét.
 
A Value Protection magába foglalja:
  • 25 hónap vagy 45 000 termék lefőzése a GIGA készülékeken és 25 000 termék lefőzése az X6/X8/X10 készülékeken 25 000 termék lefőzése az X6/X8/X10 készülékeken
  • 2 teljeskörű vizsgálat Önnél a vásárlás utáni 9. és a 18. hónap után
  • A kopó alkatrészek ellenőrzése
  • A kávéminőség és a készülék beállításainak ellenőrzése
  • A “vizes” részek ellenőrzése
  • Vízminőség ellenőrzése
  • Higiéniai ellenőrzés
  • Szoftver frissítés
 
Csak hivatalos JURA CEE értékesítő által forgalmazott termékekre érvényes, illetve felhatalmazott partnerek számára, amelyek hivatalos szerződéssel rendelkeznek (OCS). További feltétel a JURA eredeti karbantartó termékeinek rendszeres használata a kávégép megfelelő működése érdekében, a JURA eredeti használati útmutatója alapján.

Szerviz kapcsolatfelvételi űrlap


A gép előkészítése a szállításhoz

  • Ajánlott
    - Távolítsa el a vizet a víztartályból.
    - különösen télen fontos, hogy az útmutatásnak megfelelően ürítse ki a vizet a kávégép teljes rendszeréből
    - távolítsa el a kávézaccot a zacctartályból.
    - vegye ki a szűrőt a tartályból. A kávégép szerviz központban történő kézhezvételekor automatikusan eltávolítják a szűrőt, ez a továbbiakban nem kerül visszaadásra.
    - amennyire csak lehetséges, ürítse ki a babtartályt, majd porszívóval porszívózza ki.
    - csomagoláskor ellenőrizze, hogy a kávéfőző helyesen van-e elhelyezve, és hogy a doboz tele van-e kitöltéssel.
  • Javasoljuk az eredeti csomagolás használatát.
  • Ha már nincs meg a kávégép eredeticsomagolása, használjon erősebb kartondobozt. Javasoljuk, hogy maga a kávégép legyen teljesen befedve a védőborítással.
  • A gép és tartozékainak megfelelő csomagolása nagyon fontos. Ha az eszköz nincs megfelelően csomagolva, és nincs biztosítva a karcolásoktól és sérülésektől, akkor a feladó felelős minden kockázatért.